2008/08/05

Teuri 天売島 8 森のお散歩


I went towards Teuti harbor.
電動自転車で港まで戻りました。


I found only one pink flower.
一輪だけ見つけました。


Kannon-misaki where I had visited in the early morning.
早朝も来ました、観音岬展望台。


I could see Yagishiri Island.
焼尻島が見えます。


I returned a rental bicycle, visited "Umi-no-Uchukan" which is a kind of visitor center. I watched a video of Teuri and checked flowers' names that I had seen in the island. Then I took a walk in the woods.

港で電動自転車を返却した後、「海の宇宙館」へ。海鳥たちのビデオを見たり、見てきた花の名前を確認したり。パフィンの置物もありました。
まだ時間があったので、森をお散歩しながら宿に戻りました。







I found an eggshell. It might had been eaten by a crow.
ウミネコの卵? カラスに食べられたのかしら。



2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

ゆっくりマイペースで島内を見られてよかったですね~。

私も見たことがない場所を見させていただきました~。

また行って見たい感を持ちました~。

Yuki さんのコメント...

まりあさん、おはようございます。

早朝から夜まで。いろんな景色を堪能しました。
だから、写真も多くて。。。
あと2−3回。おつきあいお願いします。。。