2008/04/28

Blue Mountains in 2006 ブッシュウオーキング 4


Gum trees were beautiful.
ユーカリの木、とても素敵です。



The pathway was led in the woods and observation points.
森の中に入ったり、眺めの良い場所に出たり。展望台では、女性に道を訪ねられました。また、私の地図の出番です。



I passed on a bridge. I looked down from there. It was too high, I was scared.
小さな橋を渡りました。下をのぞくと、、、すごい高さでした。


The bridge I had passed was on the right of this photo.
先ほどの小さな橋は、右の階段に続いていました。



I wandered that what these holes were.
断崖に穴が開いています。どうなっているのかしら。


I finished hiking on the path at 5pm. Then I walked on the paved road to the YH. I noticed a parrot on a branch on my way to the YH.
時間はもう夕方5時。ハイキングを終えることにしました。車道を通りYHへ。途中、カラフルなインコに出会いました。さすがオーストラリアです。


I enjoyed hiking all day. But the following day was rainy and foggy. I visited a cave on a tour.
この日、早朝から夕方までよく歩きました。天気も素晴らしくて、良い思い出です。次の日は、また雨と霧。鍾乳洞を訪れました。

0 件のコメント: