2008/04/16

Blue Mountains in 2006 ウオーキングツアー2


This is the view from an observation point. The clouds I had seen in the morning have disappeared.
展望台から望みます。朝の雲海は、すでに消えていました。


Trees spread over the hill and valley.
高台も、低地も、豊かな森が広がっていました。


We took photos each other and enjoyed splendid view. Then we started walking in the woods.
しばらく、写真を撮り合ったり、素晴らしい景色を堪能。
また、森の中のお散歩に戻ります。


The bark of a gum tree had been peeled, looked like a banana.
樹皮がバナナのように剥がれていました。ユーカリの木。


The peeled bark was piled up.
根元には剥がれた樹皮が積もっていました。


There were ferns.
一面、シダが茂っています。ふかふか。



flowers
花たち。



The guide pointed at a spring.
ガイドが、「ほらここに泉がありますよ。」



I enjoyed walking with them for about two hours, then I continued walking on my own.
約2時間のお散歩。みんなとさよならを言った後、ひとりでお散歩を続けました。

1 件のコメント:

匿名 さんのコメント...
このコメントはブログの管理者によって削除されました。