2011/11/16

Mt. Rokko 秋景色 1

 I went to Mt. Rokko. Leaves have turned into yellow or red.
六甲山へ秋を探しに行きました。
 I took a bus from Hankyu Rokko, then took a cable railway. Something were swinging.
六甲ケーブル。何かぶら下がっている。楽しい。
 Rokko Meets Art is held until November 23.
六甲ミーツ・アートが開催されてて、そのうちのひとつの作品でした。

 There was another work of art in the station of cable railway.
六甲ケーブルの山上駅にも、作品がありました。
 I went to Rokko Alpine Botanical Garden by bus.
高山植物園へ行ってみました。
 It's a work of art.
ここにもアート。
 What are they doing?
何してるの?
 They are taking a photo.
窓から顔をだして、記念撮影。
 When I visited here in May, there were lots of flowers.
5月には、花でいっぱいでした。
 In this time, there was only one. It was pretty.
一本だけ咲いていました!






 I headed to Hall of Halls Rokko near Rokko Alpine Botanical Garden.
時間があったので、すぐそばのオルゴール・ミュージアムへ行ってみました。

2 件のコメント:

tetu さんのコメント...

間もなく冬季の休園に入りますね。タイミングがいいんですよ。昨日前を通りましたが、駐車場に車がとまっていましたよ。オルゴールの方も。

Yuki さんのコメント...

tetuさん、こんにちは。

ちょうど、六甲ミーツ・アートの作品もたくさん見れて、良かったです。人も多かったですよ。