2009/01/24

Carnarvon カナーボン


Western Australia trip in September. I put some of photos on this blog last year, such as Eagle Bluff, Shell Beach and stromatolites. Now we are heading to Carnarvon from Monkey Mia in Shark Bay.

昨年9月に訪れた、西オーストラリアの旅。途中まで紹介しましたが、その続きです。
このイルカは、世界遺産シャークベイ内にある、モンキーマイアのビーチで出会いました。
Eagle Bluffシェルビーチストロマトライトを見学した後、次の宿泊地のカナーボンへ向かいました。


We enjoyed wild flowers on our way.
途中、ワイルドフラワーを楽しみました。







We had afternoon teatime. There were posters of Shark bay.
アフタヌーンティー休憩で見かけた看板。
世界遺産シャークベイは、ホント良かった〜。



We got to Carnarvon in the evening. This satellite dish is the symbol of this town.
夕方、カナーボンに到着。このパラボラアンテナは直径約30mもあり、この町のシンボル。


Carnarvon is famous for banana in Australia.
カナーボンはバナナの栽培もされていました。


We stayed here two nights.
ここで2泊。「明日は、ビーチへ行く準備をして集まってください」とドライバー。


I took a walk after check-in to see the sunset.
近くをお散歩。夕陽がきれいでした。

0 件のコメント: