2010/02/20

Uchisar 朝散歩 1


Back to Kappadokya. On the day of the beautiful morning, I had a time to take a walk around a hotel before leaving, so I headed to Uchisar.
カッパドキア。素晴らしい朝焼けの後、出発がゆっくりだったので、てくてく朝散歩。
ホテルから近く、この辺りで一番高い、ウチヒサールへ。


I noticed a chicken which looked like wearing shoes on my way to Uchisar.
途中の公園で。靴を履いたニワトリ!?と思って近づいた。


It had hairy feet.
足までフワフワな毛。


"Leave me alone!"
「いつまで見てるのよー!」


I asked local people how to get to Uchisar. I also met elementary school children around 8 a.m.
小高いウチヒサールを目指して歩いてきたのに、急に視界から消えた。仕事の準備をしていたおじさま達に道を尋ねて、てくてくお散歩。
朝8時頃。小学生たちにも出会いました。


Uchisar.
見えてきました〜。



I thought it was the entrance, but it was wrong.
ここが入り口かなと思って行くと、トイレ。


Here was the entrance.
ここが入り口でした。「Good morning」と声をかけると、奥から子どもとおじさまが出てきました。3リラでした。


I went through a passage.
洞窟のような通路を過ぎると、


I walked up to the top of Uchisar.
わぁー、すごい。頂上に向かいました。

0 件のコメント: