2008/10/14

Sand Surfing in 2002 サンドサーフィン


I tried sand surfing at the previous trip in 2002. I was on a tour of the Pinnacles and sand dune.

砂丘でサンドサーフィンをしたのは、前回訪れた2002年9月。4WDのツアーの車で砂丘の急な坂を登ったり下ったりした後、ガイドがボードを取り出し、サンドサーフィンを開始。


The slope was so steep that I felt scared to slide down. I sat on the board like this woman. As I was sliding down, I noticed that sand surfing was very fun and exiting.

とても急坂なので、怖い! ボードに立って下る人もいましたが、私はこの女性のようにボードに座って下りました。スピードが出て怖い。。が、すぐ楽しさに変わりました! 時間のある限り、滑りました。

0 件のコメント: