2008/07/03

Haboro 羽幌


The sun rose around 4am in Hokkaido at the time of the year. I woke up early, left the YH at 6:30 and walked to the ferry terminal.

北海道は、日の出が早くて、4時台には明るくなりました。そこで、早起きして6時半にはYHを出発、フェリーターミナルまでてくてくお散歩することにしました。


Haboro-Yuho YH. It was a nice place to stay.
お世話になった羽幌遊歩YH。家庭的でリラックスして過ごせました。


I often stopped walking to watch pretty wild flowers.
道のかたわらに咲く花たち。かわいい。



There were golf course, a soccer ground and a baseball ground around the YH. Some people were playing golf in the early morning.

YHの周囲はスポーツ公園。早朝からゴルフを楽しんでいる人たちがいました。


Common guillemots were on manholes in this town.
町のマンホールには、オロロン鳥。


I reached the coast. Black-tailed gulls were flying from left to right in front of me. I enjoyed the scenery for a while, then started walking towards the ferry terminal.

海に出ました。高台から海と2つの島を眺めていると、目の前をウミネコを次から次へと飛んで行きます。気持ち良さそう。この砂浜は、はぼろサンセットビーチ。
しばらくここで過ごした後、フェリーターミナルへ。


Calystegia soldanella, the color was lovely.
途中、ハマヒルガオ。かわいいー!と、また道草です。

2 件のコメント:

匿名 さんのコメント...

羽幌に宿泊することなんかないので、羽幌の港とか埠頭とか以外は知らないです~。

梅雨のないいいお天気のようで、来道した甲斐がありますネ~!

Yuki さんのコメント...

まりあさん、こんにちは。

とても気候が良く、日も長くて1日中めーいっぱい遊べて、、、訪れて良かったです!