2012/11/29

Adventure World パンダ 1

 I visited Adventure World in Shirahama to see a baby panda on November 8.
和歌山県白浜のアドベンチャーワールドでは、今年8月にパンダの赤ちゃんが生まれ、一般公開されています。
赤ちゃんパンダを見に、初めて訪れました。
 At first I went to see a baby panda. She was on her mother.
朝、まず親子パンダを見に行きました。平日でも行列。


 Pandas were born almost ever two years in Adventure World.
約2年毎に、赤ちゃんが生まれているのですね。
 These stuffed pandas had lived in Adventure World.
亡くなったパンダも剥製になって、出迎えてくれました。
 Pandas are breeding in the world. There are nine pandas in Adventure World! 
世界の動物園でパンダが飼育されていますが、ここ白浜が一番数が多い。
 Baby Panda Growth
パンダの成長は早いですね。
 In the afternoon, I went to the panda cage again. The mother was eating bamboo leaves. 
午後。親子パンダを見に行くと、お母さんパンダは食事中。
 She was three months old at the time I visited.
訪れたのは11月8日でしたので、約3ヶ月の赤ちゃん。お昼寝中でした。


0 件のコメント: