2008/09/20

Perth 2 パース


I crossed Swan River by ferry.
スワン川をフェリーで渡りました。朝早かったので、乗客は2人でした。


I spent at the park until the opening time of the zoo.
しばらく公園でまったり。


This day was sunday. There were people enjoying there in the evening.
この日は日曜日。夕方には、たくさんの人々が楽しんでいました。



I headed to the zoo.
9時の開園時間となったので、動物園に向かいます。


kangaroo paw.
西オーストラリア州の州花、カンガルー・ポーがありました。ホント、カンガルーの前足のようです。




There were many families waiting at the entrance.
入り口には、たくさんの親子が並んでいました。

0 件のコメント: