2016/06/30

Haboro 羽幌 2015年

 I also visited Teuri Island in 2015. The day I headed to Teuri was raining in the early morning. I took a walk at Haboro before heading Teuri. Rose Garden in the beginning of July.
昨年も天売島を訪れました。早朝、雨だったので、しばらく羽幌をお散歩。7月初め、バラ園ではたくさんの花が咲いていました。








 Skylark was flying.
空ではヒバリが鳴いていました。
 Skylark was walking by the water.
そのヒバリ。水辺をてくてく歩きだしました。

 I saw other birds.
しばらくバードウオッチングをした後、

I went to Teuri Island by speed boat.
高速船で天売島に向かいました。

0 件のコメント: