2013/09/17

Cairns 木登カンガルー 2

 We went to a forest to look for tree-kangaroos. We found one.
車に乗って、他の場所でキノボリカンガルー探し。
高い木の上に、また一頭いました。
 She was jumping on the tree.
木の上をぴょんぴょんと、移動していきます。
 Where did she move to?
どこへ行ったかしら?

 Our guide had seen a mother and a baby around here. We looked for them. 
数日前に、キノボリカンガルーの親子がいたらしく、少し離れた場所で探します。
 We headed to a river.
川へ。
 We fed turtles and fish.
カメや魚にえさをあげました。

 We couldn't see a mother and a baby. We went back to see the tree-kangaroo which we had seen before.
親子は見つからず、元のキノボリカンガルーの様子を見に行きました。
 She was hiding.
高い木の葉に隠れていました。
 We went to Tree Kangaroo Cafe for dinner.
さぁ、夕食。Tree Kangaroo Cafeの前の木の上には、
 There was a wood carving of tree-kangaroo.
木彫りのキノボリカンガルーでしょうか。
 I had a steak
ステーキを選びました。

and dessert. There was a tree-kangaroo on a plate.
デザート。ここにも、キノボリカンガルー! 長いしっぽが特徴的。

0 件のコメント: