2013/08/25

Akita Komagatake 秋駒7月 6

 It was a weekday. The weather forecast said rain in the afternoon. That's why  it was very quiet in Moominvalley. Someone told me the weather would hold in the afternoon. And the weather seemed be improving. I decided to walk around until 4:20 p.m. 
I enjoyed pretty flowers.
天気が崩れるという天気予報のせいか、平日のためか、お散歩している人がとても少ない。静かなムーミン谷。
「今日、天気は崩れないよ」と出会った人に教えてもらい、夕方までゆっくりすることにしました。
雪解けが遅かった場所には、チングルマがきれいに咲いていました。






 In this place
この場所には、
 there were many pink flowers, Komakusa.
まだコマクサが咲いていました!
 I walked back in Moominvalley.
ムーミン谷を往復することにしました。
歩く方向で、風景が変わります。










I kept on walking.
最終バスまで、まだ時間があったので、寄り道をすることにしました。

0 件のコメント: