2009/10/24

Shima 志摩の旅 5


I walked on a hiking trail from Goza to Atsuri Beach.
御座港の近くにありました。金比羅山経由で阿津里浜へ、てくてくお散歩。


There was a shrine, Tsumekiri Fudoson.
爪切不動尊に寄りました。


Two days before, a big typhoon passed near the place. There were many broken branches on the path.
近畿自然歩道。2日前の台風18号の強風のため、道には枝がたくさん落ちていて、歩きにくい。。。


I reached the top of Konpirasan. The panorama view was wonderful.
金比羅山頂は、小さな公園が整備されていました。



I could see the sightseeing boat I took on the day before.
英虞湾に、エスペランサ号。


I walked down to Atsuri Beach. I had to walk over a fallen tree.
しばらく景色を楽しんだあと、阿津里浜の方へ下りました。途中、台風に倒れた木を乗り越えて。


again...
また、乗り越えて。



Atsuri Beach. There was a campsite near the beach.
阿津里浜。このすぐそばに、オートキャンプ場があります。いいところです。



I took a bus from the beach to Funakoshi.
ちょうどバスがやってきたので、船越までバスに乗りました。

0 件のコメント: