2014/07/16

Akureyri アークレイリ 2

 I took a walk in the town of Akureyri.
アークレイリの街を、てくてくお散歩。教会がありました。




 I had visited here in the first time of my Iceland trip in 2005.
朝早い風景。もうすぐ人がたくさんやってきます。
前回訪れたのは、初アイスランドの時。懐かしい!


That must be a luxury liner.
アークレイリには、大型客船もやってきます。

 Information, Hof. I bought a ticket of a ferry form Grimsey to Dalvik.
インフォメーション。ここで、後日利用するグリムセイ島からのフェリーのチケットを買いました。7:30開館とホームページにあったので、早起きして訪れましたが、8:00開館でした。

 I sometimes saw benches for enjoying splendid scenery in the town.
ここにも、風景を楽しむベンチがありました。

There are countless waterfalls in Iceland. 
アイスランドには、滝が多い!

0 件のコメント: