2014/03/18

Milford Track Guided Walk 19

 Milford Sound Cruise
ミルフォードサウンドのクルーズ、出発。

 There were lots of waterfalls.
滝がたくさんありました。
 Our boat was going close to the waterfall.
滝に近づきます。



 We reached the sea. Then we went back to the ferry terminal.
海に出たところでUターンです。


 New Zealand fur seal.
オットセイたちがいました!
前回ここを訪れた時には、この辺りで停泊、船中一泊しました。夕方にカヤックを楽しんだり、夜にイルカかオットセイが泳ぐ音が聞こえたのを思い出しました。



 Our boat was going close to that big waterfall. 
大きな滝に近づいて行きます。




It was a wonderful cruise.
美しい滝に、ワイルドライフ。楽しいクルーズでした。

0 件のコメント: