2014/03/14

Milford Track Guided Walk 17

 Mitre Peak Lodge.
マイターピークロッジ。このバスがロッジとフェリーターミナル間を走ります。
 I wanted to go to the waterfall which I had seem from a boat. But a staff of the lodge told me that I could not go there, instead there was a boardwalk.
さあ、てくてくお散歩。滝まで行けるかロッジのスタッフに尋ねると、どうも行けないらしい。そのかわりボードウオークがあることを聞きました。
 Milford Foreshore Walk
浜辺の散歩道。

 Amazing scenery!
うわぁ、絶景です。ロッジを飛び出して良かった。写真をクリックすると、大きな画面で見れます。

 There were birds walking. Oystercatcher.
鳥たちがいました。ミヤコドリ。

 You feel itchy on your back?
背中がかゆい?
 Waterfall
船から見た滝。



 I looked back toward Mitre Peak Lodge.
振り返ると、ロッジが小さく見えました。ここも、こんな自然いっぱいの宿です。
 I looked at the direction I had walked on the day.
この日、向こうの山の方から歩いてきたんです。
 I walked on the pathway in the woods. There were native plants. 
遊歩道に戻ります。ニュージーランドの植物が集められているようです。
たくさんのセミが鳴いていました。
 Cicadas were singing. I found one of them.
なかなか姿が見れませんでしたが、やっと見つけました!
 I saw a Weka again.
足元で音がして、、、またWekaに出会いました。

I went back to Mitre Peak Lodge.
さぁ、ロッジに戻りましょう。

0 件のコメント: