2013/12/01

Sizihwan 西子灣 2

 Former British Consular Residence at Dagou.
打狗英国領事館官邸。土曜日だったので、家族連れも多かった。
 There was an old post in front of the building.
古いポストもありました。

 I saw a lighthouse which I visited later.
旗津半島にある灯台が見えます。このあと、訪れました。




 I walked down the stairs. 
丘の下にも、建物がありました。階段を下ります。
 That's a huge tree!
すごい木!


 There were beautiful flowers.
南国の花が咲いていました。



 An old well.
古井戸。
 An old shelter.
防空壕。


0 件のコメント: