2013/12/09

Cijin Island 旗津半島 4

 I walked down the hill. I noticed a tunnel which people were coming and going. I passed through the tunnel, got to the seaside.
丘を下ると、トンネルがありました。人々が行き通っていたので、私もトンネルをてくてく歩くと、海岸に出ました。


 People were fishing.
釣りをしている人たち。
 I walked along the pathway.
遊歩道があったので、海岸沿いにてくてくお散歩。


 That flag must be next to the lighthouse.
丘の上に、台湾の旗。灯台でしょう。

 I found an egret.
遠くにサギがいました。


 I enjoyed at Cijin Island.
楽しかった!
 I came back to the ferry pier.
フェリーで、戻りましょう。


Local festival was held.
お祭りの日だったようです。みなさん、楽しそう!

0 件のコメント: