2013/01/30

Obihiro 帯広

 I stayed in Obihiro before coming back home. I took a walk in Midorigaoka Park. It was a beautiful day.
帯広で1泊。緑ヶ丘公園を、てくてくお散歩。
真っ青な空。帯広晴れ!

 I heard many people talking. Winter festival would be held soon.
声が聞こえる方へ行ってみると、市民の人々が雪像を作っていました。


 I heard birds singing.
鳥の声が聞こえてきました。
  There were bird feeders.
いろいろな小鳥がやってきました。
 Great Spotted Woodpecker.
アカゲラも来ました。
 Who are you?
きみは誰?



 After bird watching, I had lunch at a restaurant which people I had met at Higashidaisetsu Nukabira YH had recommended me.
バードウオッチングの後は、ランチ。東大雪ぬかびらYHで出会った旅人たちに教えてもらったレストラン。おいしい。

 I had dinner at another restaurant which they recommended me.
ディナーも教えてもらったカフェレストラン、USAGIで。お昼間に場所を確認して、夜訪れました。
 Both restaurants were nice!
これもまたおいしい。

There are famous confectionery companies in Obihiro, Rokkatei and Ryugetsu. I had some kinds of sweets.
おやつは、六花亭本店や柳月で。賞味期限3時間という、六花亭のサクサクパイは初体験! ホントさくさく~!
バレンタインまでの季節商品、このショコラシューも美味しかった。

0 件のコメント: