2015/01/30

Ishigaki-jima 石垣島 3

I took a walk in Banna Park.
バンナ森林公園は広くて、一日中楽しめそう。
 There was an unique shape of observatory on that hill. I went there by motorcycle.
バンナ森林公園から、山の上に展望台が見えました。レンタルバイクで行ってみました。

The view from the observatory
展望台からの風景。



  The next destination was that wetland, Nagura Amparu.
この辺りが名蔵アンパル。次に訪れました。

 Mangrove trees
干潟にマングローブ林。

 I found Common Sandpiper was walking.
イソシギが歩いていました。
 Grey Wagtail
近くの田んぼに、キセキレイ。


 Swallow
電線には、ツバメが留っていました。

0 件のコメント: