2015/02/20

Shimin-no-mori 市民の森

 There was a park called Shimin-no-mori nearby Seagaia. I took a walk in the park.
シーガイアのそばには、市民の森がありました。てくてくお散歩。

 There was a pond.
御池
 White Wagtail was walking on leaves of water lily.
睡蓮の葉の上を、ハクセキレイが歩いていました。

 I noticed that birds were walking on the grass.
芝生の上を小鳥たちが歩いていました。スズメかと思いましたが、
 They were Olive-backed Pipit.
ビンズイ

 Japanese White-eye
メジロたち
 Daurian Redstart
ジョウビタキにも、よく出会いました。
 female Daurian Redstart
ジョウビタキのメス

Some teams of pro baseball and soccer had started spring training.
宮崎は、プロ野球やJリーグのキャンプ地がいくつかありました。キャンプ地めぐりも楽しそう。

0 件のコメント: