2015/02/09

Benesse House ベネッセハウス 3

 At night
夜のオーバル棟。昼間と違う姿を見せてくれました。

 It was a different impression from day time. If it was a clear weather, I cloud’ve seen a starry sky.
夜景もきれいでした。晴れていれば、素晴らしい星空も楽しめたことでしょう。

 In the morning
朝。私の部屋からは、朝焼けがきれいに見えました。

 I put on warm clothes, went to the roof.
あまりにきれいだったので、屋上へ飛び出しました。


 I walked down the pathway for breakfast. I saw many birds.
朝日を楽しんだ後、朝食にミュージアム棟へ。ここは、小鳥がたくさん住んでいます。


 I had breakfast at a restaurant in the Museum.
ミュージアムのレストランで和朝食。
 Dericious!
グレープフルーツゼリーのデザートも。
このホテルはミュージアムの中にあるので、夜や朝にもアート鑑賞ができます。
 There were many birds.
ここも鳥たちが、たくさんいました。



I bought postcards of Benesse House. It’s an aerial photograph with Ando’s autograph.
ベネッセハウスのミュージアム棟とオーバル棟の航空写真。安藤忠雄さんのサイン入り絵はがき。

0 件のコメント: