2009/09/22

The One Mile Jetty 2


I walked back, climbed up...
桟橋から戻り、展望台から360°のパノラマ風景を楽しみました。ここは、、、


What I climbed up was a water tower lookout. This tank used to filled with water for steam ships and steam trains, and in case of fire.
以前、給水タンクとして使われていた施設からの風景でした。
ここに蓄えられた水は、蒸気機関車や蒸気船、そして火事の時の消火用水として使われていたそうです。


There were steam trains in the museum.
博物館の開館時間となりました。以前働いていた蒸気機関車が展示されていました。



It was big.
これは、大きい。


I had never heard of camel wagons before...
ラクダが荷車を引いていたなんて、びっくりです。


A sightseeing train was preparing.
観光用の機関車が準備されていました。

0 件のコメント: