2014/05/08

Toshozan 突哨山 in 2014 木もれびの路

 I came back near the place I had started walking in the morning. The petals of Dogtooth Violet  had opened. 
突哨山口へと続く道に戻ってきました。朝は眠っていたカタクリたちは、すっかり目覚めていました。

 This trail, Komorebi-no-michi, was the middle of wild flowers.
時間があったので、木もれびの路を登って谷渡りルートを下ることにしました。早起きは、、、とってもお得。突哨山の全遊歩道を歩くことができました。
木もれびの路。お花畑の真ん中を歩きたいという希望をかなえてくれる場所。




 I had enough time to walk all trails on the hill. 
カタクリルートから、左の谷渡りルートへ。


 Enreiso
エンレイソウが咲いていました。
 Katakuri, Dogtooth Violet against the light.
逆光のカタクリたち。すてき。


I went down Toshozan and headed to Otokoyama Park. Siberian Meadow Bunting was singing in the early morning.
突哨山口へ戻り、男山自然公園へ。この日の早朝、突哨山口で出会ったホオジロ。

0 件のコメント: